Trzy sekcje portalu

Biznesbezprzerwy.pl opiera się na trzech filarach stanowiących oddzielne funkcjonalnie sekcje.

Są to:

 

  • Centrum Analiz (CA)
  • Baza Wiedzy (BW)
  • Strefa Szkoleń i Doradztwa (SSiD)

 

Każda z sekcji zawiera inny rodzaj treści – materiałów informacyjnych oraz narzędzi – jednak wszystkie połączone są ze sobą tak, aby maksymalnie ułatwić Użytkownikom poszukiwanie właściwych informacji.

W Centrum Analiz znaleźć można narzędzia niezbędne do dokonania potrzebnych obliczeń, oceny cech jakościowych działań i własnych decyzji. Wyniki takich badań lub ich znaczenie dla praktyki gospodarczej można zinterpretować na podstawie treści artykułów specjalistycznych, odniesień do polecanych pozycji książkowych i artykułów znajdujących się w Bazie Wiedzy. Żeby jednak lepiej zrozumieć problemy i ugruntować wiedzę w pożądanym zakresie, można skierować kroki w stronę doradców i trenerów, czyli do Strefy Szkoleń i Doradztwa, gdzie prezentowane są możliwości podjęcia szkoleń, wzięcia udziału w konferencjach lub zapoznania się ze studiami przypadków.

 

 

 

 

CENTRUM ANALIZ

 

To dostępna online baza oprogramowania oraz narzędzi analityczno-diagnostycznych, wspomagających zarządzanie bezpieczeństwem biznesu. W CA dostępne są narzędzia analizy danych zarówno ilościowych, jak i jakościowych, przetwarzane w sposób automatyczny oraz przeznaczone do samodzielnego stosowania i interpretacji wyników offline (aplikacje do pobrania z sieci).

W tej części serwisu Użytkownicy mają możliwość dokonania analizy poszczególnych obszarów przedsiębiorstwa oraz porównania swoich wyników z innymi (raporty, benchmarking) w każdym z 10 obszarów wiedzy Portalu.

 

 

 

 

BAZA WIEDZY

 

To podstawowe źródło materiałów informacyjnych dla Użytkowników. Zadaniem zgromadzonych tu treści jest przede wszystkim uzupełnienie wiedzy z zakresu wybranych obszarów tematycznych.

Źródłami informacji w Bazie Wiedzy są artykuły tematyczne, tłumaczenia ciekawych publikacji zagranicznych (lub ich wersje oryginalne), fragmenty i prezentacje polecanych książek, e-booki oraz materiały audio/wideo. Treści publikowane na Portalu są starannie dobierane pod kątem wymagań Użytkowników oraz surowych rygorów jakości, których przestrzegania pilnuje zespół ekspertów Biznesbezprzerwy.pl i jego Partnerów.

W BW można także poznać dorobek autorów publikujących materiały w tym dziale oraz przeczytać ich publikacje wydane w innych serwisach internetowych lub wydawnictwach.

 

 

 

 

STREFA SZKOLEŃ I DORADZTWA

 

Zadaniem tej sekcji jest propagowanie szkoleń, kursów, konferencji, a także usług doradczych i innych specjalistycznych usług wspierających działalność przedsiębiorstw. W SSiD znajdują się materiały ściśle powiązane ze wszystkimi obszarami działalności serwisu i pozostałymi dwoma działami – Centrum Analiz oraz Bazą Wiedzy. Zadaniem tej sekcji jest propagowanie szkoleń, kursów, konferencji, a także usług doradczych i innych specjalistycznych usług wspierających działalność przedsiębiorstw. W SSiD znajdują się materiały ściśle powiązane ze wszystkimi obszarami działalności serwisu i pozostałymi dwoma działami – Centrum Analiz oraz Bazą Wiedzy.

Wyjątkową cechą SSiD jest możliwość bezpośredniej edycji zawartości treści przez Użytkowników będących dostawcami usług, tj. przedsiębiorstwami lub specjalistami-freelancerami, oferującymi usługi wspierające zarządzanie bezpieczeństwem oraz usługi szkoleniowe i doradcze.

 

SSiD to doskonałe miejsce do promowania usług oraz przeprowadzania szkoleń online, promocji kursów stacjonarnych odbywających się w dowolnym miejscu i czasie, a także przeprowadzania egzaminów, wydawania certyfikatów itp.

 

W Strefie Szkoleń i Doradztwa Użytkownicy znajdą:

 

  • szkolenia i kursy online w postaci materiałów e-learningowych
  • platformę egzaminacyjną do szkoleń online oraz szkoleń stacjonarnych
  • prezentacje, opisy i zaproszenia na szkolenia, kursy czy konferencje stacjonarne
  • materiały szkoleniowe do pobrania (szkolenia offline)
  • prezentacje firm doradczych, usługowych, specjalistycznych
  • studia przypadków oraz dane kontaktowe służące wymianie doświadczeń

 

Oprócz gotowych wzorców i szablonów zamieszczania swoich ofert, całych szkoleń czy kursów, istnieje możliwość indywidualnego dostosowania sposobu prezentacji oferty do konkretnej grupy docelowej.